Největší úkol vizuální identity je Vás na první pohled odlišit od konkurence.
Například pokud konkurence používá převážně modré barvy, tak Vy používejte červenou. Jde o to být za každou cenu jiný. Vizuální identita je kombinace loga, fontů, barev, fotek a grafických prvků, které budete používat na všech materiálech. Je to něco, co pomáhá lidem, aby Vás na první pohled poznali už jen podle odstínu barvy, fontu a stylu grafiky,
který používáte.
Představte si, že by třeba McDonald‘s změnil svoje žluté logo za fialové
a červenou barvu za růžovou. Lidé, kteří by hledali červenou ceduli se žlutým M, by ji neviděli i kdyby byla přímo před nimi. Jakmile je tedy vizuální identita navržena, tak se musí dodržovat. Díky tomu budete budovat důvěru a lepší zapamatovatelnost Vaši značky.
Když už se navrhuje logo, tak by se k němu měla zároveň navrhovat i vizuální identita a ideálně navrhnout dopředu vše, na čem se bude vyskytovat logo. Například vizitky, hlavičkový papír, rollupy, vlajky, označení provozovny, leták, katalog, auto, tašky, propisky apod. Pokud se vše bude navrhovat najednou, tak to bude levnější, ale hlavně bude grafika vždy čistší, než když se návrhy budou dělat postupně. Nemusíte si nechat navrhnout vše dopředu na několik let, ale pokud víte, že teď potřebujete vizitky a další měsíc i rollup, vlajky a trička, tak to nechte navrhnout najednou.
Originální barvy podle firemní identity vs. změněné barvy
Pokud chcete vidět, jak by profesionální logo a vizuální identita měla vypadat, tak se podívejte na naše reference.
Když se vám to bude líbit, tak nám rovnou napište o vašem projektu a my vám spočítáme cenu nového loga a vizuální identity. Nebo se přihlašte do našeho online kurzu a navrhněte si logo sami.
Jsme profesionální grafické studio Wolfway.