17.9. 2021

Kolik stojí logo a vizuální identita?

V tomto oboru je těžké něco nacenit a říct, jestli je někdo levný nebo drahý. Někdo může stát 2000 na hodinu a bude levný, protože dodá za hodinu mnohem lepší výkon, než někdo, kdo stojí 200 na hodinu a i za 20 hodin...

6.8. 2021

Jak by měla vypadat tvorba loga

Při tvorbě loga je velmi důležité myslet na jednoduchost a promítnout do něj nějakou myšlenku, kterou má komunikovat. Když bych chválil svojí práci, tak by to vypadalo blbě. Proto jsem si záměrně zvolil práci někoho jiného, kterou můžu nezaujatě...

22.6. 2021

Jak (ne)vytvořit logo zdarma

Když začínáte podnikat, tak zjistíte, že potřebujete logo. Hodně lidí si myslí, že nepotřebují grafika, protože určitě existuje nějaká aplikace, která Vám vytvoří logo zdarma. Seznam takových aplikací opravdu existuje a najdete ho přímo zde: wix.com/logo/makerSlužbu WIX...

9.6. 2021

Jak logo a vizuální identita zvyšuje zapamatovatelnost značky

V minulém článku jsme si říkali, jak logo a vizuální identita pomáhá zvednout hodnotu a důvěryhodnost značky.Hlavním účelem této disciplíny je ale odlišit značku od konkurence a díky tomu zlepšit zapamatovatelnost loga a vizuálu. Grafika nemusí být podle posledních trendů....

8.6. 2021

Jak logo a vizuální identita zvedá důvěryhodnost značky

V minulém článku: “Jak zvedá hodnotu značky profesionální logo a vizuální identita” jsme si říkali, že díky profesionálnímu logu a vizuální identitě, si můžete říct zákazníkům o více peněz, protože ve vašem byznysu uvidí větší hodnotu. Dalším důležitým benefitem...

6.6. 2021

Jak zvedá hodnotu značky profesionální logo a vizuální identita

Říká se, že obal prodává. A je to pravda. Máme vyzkoušené, že když jsme něčemu udělali hezký obal, tak si naši klienti mohli říct o více peněz a zákazníci s tím neměli problém. Viděli v tom totiž hodnotu. Produkt byl ale...

4.8. 2020

Video (Marketing pro Startupy 4.část)

Jakmile máte vizuální identitu a web, tak Vám může hodně pomoct video, díky němu můžete sdělit velmi jednoduše to, co děláte. Má to i další výhody. Přidá Vám to body v SEO optimalizaci a také se videa velmi dobře sdílí...

17.7. 2020

Webové stránky (Marketing pro Startupy 3.část)

Hned po vizuální identitě je druhým základním kamenem web. Jenže jaké vybrat řešení, když je dnes na trhu tolik možností? Co všechno má být na webových stránkách? Co všechno dneska web umí a kolik to vlastně stojí? Na to Vám hned...

14.7. 2020

Logo a vizuální identita značky (Marketing pro Startupy 2.část)

Logo je základním kamenem pro vizuální část marketingu. Není to pouze o líbivém obrázku, ale o propojení loga s dalšími prvky jako jsou fonty a barvy, pod kterými si Vás klienti zapamatují.  Aby logo a vizuální identita plnila svůj účel, tak...

14.7. 2020

Marketing pro StartUpy (1. část)

Základem úspěšného StartUpu je mít řešení na nějaký problém, který trápí hodně lidí. Pokud něco takového máte, tak Vám gratuluji. Teď k tomu už “jen” připravit marketing. V tomto článku Vám v rychlosti vysvětlím, jak zhruba funguje online marketing. Následně...