Říká se, že obal prodává. A je to pravda. Máme vyzkoušené, že když jsme něčemu udělali hezký obal, tak si naši klienti mohli říct o více peněz a zákazníci s tím neměli problém. Viděli v tom totiž hodnotu. Produkt byl ale přitom úplně stejný.
Je pravda, že jen samotné logo, vám produkt nebo službu neprodá. Ale pokud máte něco, co lidé chtějí nebo potřebují a chcete za to dostat více peněz, tak vám může logo a vizuální identita hodně pomoct. Bohužel nemůžeme jmenovat o jaký produkt jde, ale udělali jsme si test, ve kterém jsme vzali produkt, který se normálně prodává, je dobrý, ale má trochu ošklivý obal. Ten stejný produkt, jsme zabalili do jiného obalu a udělali k tomu nové logo a vizuální identitu a zkusili ho nabídnout o 300 % dráž. No a ono to zafungovalo. Lidé jsou prostě ochotní zaplatit víc, pokud si koupí něco hezkého.
Zkuste si tedy představit, že by se váš produkt nebo služba mohla prodávat za trojnásobek současné ceny. Určitě by Vám to ulehčilo spoustu starostí. Investice do loga a vizuální identity by potom už nebyl jen zbytečný výdaj, ale investice, která se Vám v budoucnu mnohonásobně vrátí.
I kdyby se stalo, že váš byznys už nebudete chtít dál dělat a prostě ho budete chtít prodat někomu dalšímu, tak dostanete více peněz, pokud budete mít profesionální logo a vizuální identitu. Představte si, že si teď budete chtít koupit nějakou zajetou firmu. Na stůl se k vám dostanou dvě nabídky.
A) Fastfood, který nemá logo a má jen kolem provozovny reklamní poutače od svých dodavatelů.
B) Fastfood, který má profesionální logo, vizuální identitu, má logo na svých krabičkách, ubrouscích a lidé si ho díky logu pamatují.
Za nás je správná investice do varianty B. Pokud něco funguje, lidé to chtějí a dokonce si pamatují i značku produktu, tak to má potenciál pro další provozovny, či franchising a tím pádem větší hodnotu, než jen prostor s jídlem.
Proto doporučujeme: zamyslete se nad tím, jestli by se Vám nehodilo profesionální logo a vizuální identita do vašeho byznysu. Pokud budete dělat reklamu nad provozovnou, výlohách, vizitky, krabičky apod., tak musíte tak jako tak, zaplatit náklady za výrobu reklamy. Proto je moudré si ještě před výrobou reklamy nechat připravit profesionální grafiku, která Vám zvedne hodnotu značky.
Pokud chcete vidět, jak by profesionální logo a vizuální identita měla vypadat, tak se podívejte na naše reference.
Zde je malá ukázka toho, jak by to mělo vypadat:
Když se Vám to bude líbit, tak nám rovnou napište o vašem projektu a my vám spočítáme cenu nového loga a vizuální identity. Nebo se přihlašte do našeho online kurzu a navrhněte si logo sami. Jsme profesionální grafické studio.