V minulém článku: „Jak zvedá hodnotu značky profesionální logo a vizuální identita“ jsme si říkali, že díky profesionálnímu logu a vizuální identitě, si můžete říct zákazníkům o více peněz, protože ve vašem byznysu uvidí větší hodnotu. Dalším důležitým benefitem je důvěryhodnost.
Než člověk něco koupí, tak se mu hlavou prožene spoustu myšlenek. Ovšem ta nejdůležitější myšlenka je: „Můžu této značce věřit?“ a tato myšlenka se může větvit ještě dál. Například: „Co když zboží budu chtít reklamovat? Bude tady ta značka i příští rok?“, „Můžu jim zaplatit dopředu? Opravdu dostanu to, co jsem si zaplatil?“ A pokud si zákazník neodpoví na všechny tyto otázky kladně, tak u vás pravděpodobně nenakoupí, protože si nezískáte jeho důvěru. Když investujete do profesionálního loga a vizuální identity, tak to vypadá, jako že vám na vaší značce záleží. Vaši zákazníci to pak mohou podprahově vnímat jakousi záruku kvality a díky tomu vám budou věřit více, než když budete mít „ošklivou grafiku, kterou vám udělal kamarád za flašku slivovice a tašku hrušek“.
Je to stejné jak s člověkem. Když někdo přijde v roztrhaném, starém oblečení, které k sobě vůbec neladí a bude vykládat něco o tom, kolik vám vydělá peněz, tak mu asi moc věřit nebudete. Lidé většinou nakupují očima, proto je potřeba jejich oči uspokojit a obléct váš produkt nebo službu do profesionální grafiky. Jednoduše řečeno, když máte profesionální logo a vizuální identitu, budete působit tak, že to myslíte se svým byznysem vážně a neděláte to jen jako přivýdělek.
Zamyslete se: Když vám půjde o něco opravdu důležitého, co se nesmí pokazit, koho si objednáte na pomoc? Někoho, kdo se tou prací živí, anebo někoho kdo si tím přivydělává a do toho má jinou práci? My si radši vybereme toho, kdo se tím živí.
A jak někoho takového poznáme? Úplně jednoduše. Má nejlepší marketing. Víme totiž, že v dnešní době není marketing vůbec jednoduchá a ani levná věc. A pokud někdo investuje do marketingu a vizuálu, tak ví, jak je náročné získat klienta. A takový podnikatel bude chtít, aby se zákazník vrátil, proto udělá většinou všechno, co je v jeho silách, aby ho uspokojil. Moc dobře si totiž uvědomuje, že pokud všechno bude v pořádku, tak se nejen vrátí, ale ještě ho doporučí. Zatímco podnikatelé, kteří neinvestují do marketingu a zakázky jim chodí nějak sami, třeba protože už jsou na trhu řadu let, tak se vlastně nemusí moc snažit. Nechceme všechny házet do jednoho pytle, ale převážná většina takových podnikatelů, se k zákazníkům chová strašně a zákazník si většinou připadá, jakože otravuje. Ovšem tento přístup je velmi krátkozraký a brzy na něj hodně podnikatelů doplatí, protože se změnila doba. Všechno je dnes digitální a skoro ke každému obchodu můžete na Googlu napsat recenzi. A jak přibývají recenze, tak přibývají i lidé, kteří se na jejich základě rozhodují, jestli u někoho nakoupí nebo ne.
Do které skupiny chcete patřit vy? Chcete být někdo, u koho je na první pohled, že to se svým byznysem myslí vážně a bude tu ještě řadu let, anebo chcete patřit do té druhé skupiny, která pomalu zaniká? Věříme, že do té první, protože jinak byste si asi tento článek ani nečetli.
Doporučujeme tedy investovat do profesionálního loga a vizuální identity, protože je to obal firmy, který každý zákazník uvidí na první pohled a rozhodne o tom, jaký uděláte dojem v první vteřině, ještě než se vůbec se zákazníkem budete bavit, anebo než začne číst vaše texty na webu. Tady Vám ukážeme pár příkladů, jak by to mělo vypadat.
Pokud chcete vidět naše další práce, tak klikněte na tento odkaz. Když se vám to bude líbit, tak nám rovnou napište o vašem projektu a my vám spočítáme cenu nového loga a vizuální identity. Nebo se přihlašte do našeho online kurzu a navrhněte si logo sami. Jsme profesionální grafické studio.