1.
Zadání
V první řadě potřebujeme pochopit, co potřebujete a jaká je vaše vize.
1.

Zadání
V první řadě potřebujeme pochopit, co potřebujete a jaká je vaše vize.

2.
Stanovíme si cíle a rozpočet
Na základě zadání si spočítáme, kolik si můžete dovolit investovat do reklamy, aby to pro Vás mělo smysl.

2.

Stanovíme si cíle
a rozpočty
Na základě zadání si spočítáme, kolik si můžete dovolit investovat do reklamy, aby to pro Vás mělo smysl.

3.
Spustíme kampaně
Spustíme reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku a pustíme se do práce na SEO.

3.

Spustíme kampaně
Spustíme reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku a pustíme se do práce na SEO.

4.
Pošleme report výsledků
Na konci měsíce se dozvíte, kolik Vás stála jedna objednávka či jaká cílová skupina na Vás nejlépe reaguje. Podle těchto výsledků pak můžeme upravit marketingovou strategii do dalších měsíců.

4.

Na konci měsíce pošleme report výsledků
Na konci měsíce se dozvíte, kolik Vás stála jedna objednávka či jaká cílová skupina na Vás nejlépe reaguje. Podle těchto výsledků pak můžeme upravit marketingovou strategii do dalších měsíců.
Orientační ceník digitálního marketingu
uvedené ceny jsou bez DPH