Dotazník prosím vyplňte

co nejvíce podrobně,

ať víme, jaká je Vaše představa.

Pokud nevíte odpověď, nechte pole prázdné.

Jaký je název Vaší značky? Například: Wolfway.
Co znamená název značky? Například: Wolfway - Vlčí cesta / Vlčí směr.
Jak dlouho působíte na trhu? Například: StartUp - právě začínáme. / Jsme rodinná firma do 10 zaměstnanců a působíme na trhu už 10 let. / Jsme nadnárodní firma s více jak 100 zaměstnanci a působíme v 10 zemích.
Jak chcete působit na klienty? Jako drahá/levná/kvalitní/zkušená firma? Jde o to, že pokud prodáváte například nejlevnější pneumatiky, tak by Vám pravděpodobně uškodilo mít luxusní firemní identitu, aby si lidé nemysleli, že budete drazí.
Popište, co děláte, ať pochopíme, jak funguje Váš byznys. Například: Nabízíme podnikatelům startovací balíčky, díky kterým dostanou logo, vizitky, hlavičkový papír a veškerá zdrojová data jim dáme do logomanuálu, aby měli všechny svoje podklady na jednom místě. Vytiskneme jim vizitky a pošleme jim je na adresu společně s vizitkářem, aby mohli hned začít šířit svoji službu mezi lidi. Dále jim pak pomůžeme s veškerou grafikou, kterou budou potřebovat.
V čem jste jiní než Vaše konkurence? Například: Naše největší přidanná hodnota je rychlost zpracování grafiky a přesah do online marketingu. Díky našim zkušenostem jsme schopni našim klientům realizovat kromě grafiky i webové stránky, videa, ppc reklamy a pomoct jim tak sehnat první zákazníky.
Napište nám, kdo je Vaše konkurence (odkazy nebo alespoň názvy značek). Díky tomu, že budeme znát konkurenci, Vás od ní můžeme vizuálně odlišit. Nestane se tedy, že si Vás potenciální klient splete s konkurencí kvůli podobné firemní identitě.
Pokud už máte vytvořenou nějakou firemní identitu, logo, web, apod., tak nám sem prosím vložte odkaz. Díky redesignu modernizujeme Vaši grafiku a budeme se snažit zachovat prvky/tvary/symboly/barvy, pod kterými si Vás pamatují stávající klienti.
Jaký styl loga se Vám líbí? Vložte nám sem prosím odkazy na loga, která se Vám líbí, ať víme jaký zvolit styl.
Jaký styl loga se Vám nelíbí? Vložte nám sem prosím odkazy na loga, která se Vám nelíbí, ať víme, čemu se při návrhu máme vyhnout.
Máte nějaký speciální požadavek na to, co má logo vyjadřovat nebo co v něm chcete znázornit? Například rychlost, zvíře, moderní firma, tradiční firma založena v roce XY, apod.
Co všechno budete chtít navrhnout? Například logo, vizitky, hlavičkový papír, etiketa, polep auta, roll-up, výloha, trička, propisky, razítko, profilové obrázky pro sociální sítě, webové stránky, apod.
Vaše e-mailová adresa*

Vyplněné informace budou využity pouze jako zadání k vytvoření loga a firemní identity.