DL leták je 1/3 A4. Na tento leták by mělo přijít to nejdůležitější sdělení. V mém případě cena a popis služeb. Nic víc není potřeba. Skoro každý má dnes internet v telefonu, takže si může podrobné informace prohlédnout na webu. Leták by měl sloužit v praxi tak, že ho například hostesky rozdávají kolemjdoucím a pokud je zaujme obsah a bude pro ně v pohodě i cena, tak se nebudou bát přijít blíž. Pokud by tam cena nebyla, tak je dost možné, že hodně lidí odradím třeba jen proto, že se budou stydět zeptat na to, kolik to stojí. Mohlo by se totiž stát, že cena bude pro ně moc vysoká a oni se pak nebudou cítit moc dobře, protože si budou připadat chudí. Vznikne tedy trapná situace a oni se pravděpodobně už nikdy neukážou. Neříkám, že je takový každý, ale je dobré na to myslet. Někdo by mohl říct, že když to tam není napsané, tak se snad zeptám, jenomže tak to v praxi nefunguje. Pokud chcete hodně zákazníků, tak jim musíte ulehčit cestu k vám.
Než tedy začnete vytvářet DL leták, zkuste se vcítit do role zákazníka a zeptejte se sami sebe, co by jste jako zákazník potřebovali vědět k tomu, abyste koupili. A až si to napíšete, tak si to znovu přečtěte a zkuste texty zkrátit do bodů.
Je dobré si uvědomit, že vlastně nikoho moc nezajímá to, co děláte, proto buďte velmi struční a vyhněte se slovům jako je profesionální, odborníci, experti apod. Každý, kdo si toto někam napíše, tak působí spíše jako opak profesionála. Říkám tomu textová omáčka z podravky, která nikomu nechutná.
Vektorové ikony doporučuji stahovat zde https://flaticon.com