Vizitky jsou základním kamenem vizuální identity. Vím, že chci udělat čistou grafiku, ale zároveň nechci, aby to bylo zase úplně čisté. Proto vytvořím na pozadí jakýsi vzorek z longboardů, který budu moct používat na všech materiálech. Díky tomu, že vzorek bude vytvořen z loga, tak mám zajištěné, že to bude hezky ladit.
U všech tištěných materiálů byste měly dávat pozor na to, jestli se bude grafika tisknout až do okraje. V mém případě ano. Proto jsem nastavil spad 3 mm a při exportu přidám do dokumentu i tiskové značky. Žádná tiskárna, kterou znám, neumí tisknout do okraje, proto je potřeba připravit grafiku tak, aby se okraje mohly oříznout a tím dosáhnu požadovaného efektu. Další velmi důležitá věc je zakřivkování. To znamená, že než soubor uložíte, tak si označíte všechny texty a kliknete na objekt/rozdělit. Díky tomu se z fontů stanou objekty. Pokud na to zapomenete, tak se v tiskárně může stát, že nebudou mít nainstalovaný font, který v grafice používáte. Font se zamění automaticky za jiný a Vás pak bude při předání zakázky čekat velmi nemilé překvapení. Proto na to dávejte pozor.